22 Mayıs 2015 Cuma

Neden Ton, Tını, Tanı

Kendi adıma açmak istediğim blog doluymuş.
T istasyonu T ler diyeyim dedim, uygun birşey bulayım dedim, bulamadım.
7 haziran benim doğumgünüm, bu yıl da önemli bir gün Türkiye için, o da tabii uygun değildi.
Ama esasında cuk oturan bir başlık çıktı.
T istasyonunun Ton, Tını, Tanı başlığı ile
farklı tonları, tınıları tanımaya, bunu da gerçek temas ile yapmaya davet ediyorum.
Benim siyah beyazım yok diyorum. (sevgili Süha Şenol'dan etkilenip Galatasaraylı iken Beşiktaşlı olmama rağmen)
Gökkuşağının tonlar  tınılarından oluşuyor gibi ton, tını, tanı istasyonu . İnsan çeşitliliği, doğadaki çeşitlilik birleşiyor, tonlar tınılar arasında harmoni oluşuyor.
Bu blogda neler mi  olacak: bol T lerT-istasyonundan, Gel Oyna'dan başka birçok şey...Yazıldı bazısı, süslenmeyi bekliyor. Birkaç başlık:



Ey siz anneler
Babalar günü, Anneler günü
Ardından….Theo Hasselo
Ardından…Victor Ananias
Ardından….Bülent Akdağ
Ardından…Kemal Uslu
Ardından…Süha Şenol
Ardından…Suna Şahin
Ardından olmadan..Dürrühşehvar Ünsal, annem

Çocuk-oyun müzeleri
Çocuk şehirleri
AVM etkinlikleri

Viyana  ve Doğu Almanya
Avusturya lisesinin kızları

Büyükadalı Şule
Günsel in doğumu
Selin ve yapışığım
Tabii ki Temas
Montessori
Waldorf
Alzheimer

Matematik
 Merkez, Mahalle, Mandala ve daha  birçok M
Ne zaman akademik eğitim
Çocuğun akademik eğitiminde politika

Disiplinlerarası eğitim
Eğitimde eşitlik
Dijital demans- Manfred Spitzer
Alternatif eğitim
Örgütlenme, dernek
Fikir bakanlığı
Fikir bankası
Toplu taşıma
500 T
İlkokul öğretmen ve arkadaşlarım
Zanaat
Tek başına
Topluca hareket
Taksim Gezi Parkı

Eylem, etkinlik, eğitim
Akıl oyunları gerekli mi
Soma
10dan sonra, ondan sonra
Topaç Topi'nin turu
Topiş Topi Tli tarih

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder